Vergeet niet eventuele budgetrestanten op te maken

Hlogo lezen op school zittend lezeneeft jouw school nog een ‘potje’ met geld voor de schoolbieb? De kans is groot dat dat potje voor het einde van het jaar leeg zal moeten zijn omdat anders het budget vervalt. En dat zou enorm jammer zijn. Maak daarom nu je budget op door mooie, spannende, leerzame, leuke boeken te kopen die je kunt voorlezen, gebruiken voor projecten en thema’s of die de kinderen zelf kunnen lezen.

Heb je geen idee welke boeken je het beste kunt aanschaffen?

Neem contact op met ons. Wij kunnen de mogelijkheden met je bespreken en je adviseren. Ook kunnen we de boeken voor je bestellen en op school afleveren.

Je kunt ons bellen, mailen maar je kunt natuurlijk ook langskomen in de winkel. Dan kun je alvast een kijkje nemen in onze kinderboekenhoek.

Lees hier meer over wat wij kunnen doen voor jouw schoolbibliotheek.