Veel gestelde vragen én antwoorden

Veel antwoorden op vragen zullen op deze website te vinden zijn. Hieronder beantwoorden wij de meestgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij en is het antwoord op jouw vraag niet op de website te vinden, neem dan contact met ons op. Kom langs in onze winkel in Amsterdam-Noord, bel, mail of vul het contactformulier in.

Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe neem ik contact op met jullie?

Ik werk niet bij een school, maar ik wil wel graag boeken bestellen. Kan dat?

• Natuurlijk! Je kunt 7 dagen per week terecht in onze winkel in Amsterdam-Noord. Ook kun je ons mailen of bellen voor een bestelling, of het contactformulier op deze site invullen.

Kosten boeken bij Lezen op School hetzelfde als bij andere boekhandels?

• Voor algemene boeken, dus ook voor leesboeken voor school, geldt in Nederland een vaste prijs. Je betaalt dus overal hetzelfde. Voor scholen is er wel een kortingsmogelijkheid. En onze dienstverlening is meestal gratis. Neem contact met ons op, dan vertellen wij je over de mogelijkheden!

Wat kost het als jullie de boeken bij ons op school bezorgen?

• Meestal helemaal niets! Bezorgen hoort erbij, vinden wij! Alleen bij losse bestellingen buiten onze bezorgregio kunnen wij een verzendbijdrage van € 3,95 vragen. Bestellingen boven de € 200,00 worden altijd gratis bezorgd.

Ik wil alle medewerkers van de school een mooi boek geven voor kerst. Kunnen jullie de boeken inpakken in cadeaupapier?

• Zeker! Informeer naar de mogelijkheden. Wij helpen je graag aan een mooi cadeau voor iedereen!

In de abonnementszending van deze maand zat een boek dat we niet willen hebben. Kunnen we dat retourneren?

• Ja hoor, geen probleem! Boeken uit abonnementszendingen kunnen altijd retour.

De boeken kan ik ook bij een internetboekhandel bestellen. Waarom zou ik dat bij jullie doen?

• Lezenopschool.nl geeft dienstverlening op maat, door te helpen bij het selecteren. Daarnaast kunnen wij de schoolbibliotheek saneren en aanvullen, ook adviseren wij over boeken. Scholen krijgen scholenkorting en vrijwel al onze dienstverlening is gratis.

Kan ik de lesmaterialen van de Voorleesdagen, Kinderjury en de Kinderboekenweek ook bij jullie bestellen?

• Lespakketten kun je ook bij ons bestellen. Als je je inschrijft voor onze Juffen- en Meestersnieuwsbrief sturen wij een bericht als het tijd is om te bestellen, zodat je nooit meer een bestelmoment mist.

Hebben jullie ook materiaal om de klas te versieren tijdens de Kinderboekenweek of de Voorleesdagen?

• Je kunt het versier-je-klaspakket bij ons bestellen.

Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens als ik iets in de winkel of via jullie website bestel?

Staat je vraag hier niet tussen?